marți, 24 iunie 2014

Stay


,,Într-o clipă ai plecat, de ce nu m-ai luat și pe mine?

Nu știu drum pe care să pot păși fără tine.'

Care dintre noi nu s-a întrebat: de ce a plecat? De ce m-a părăsit? De ce nu a rămas?! Cred că majoritatea..

De ce unele persoane au ales să iasă din viața noastră fără să ne avertizeze, fără să ne de-a niciun semn?! Credem că totul se ruinează când realizăm că am fost părăsiți, că am fost lăsați de cei pe care îi iubeam.

Ceea ce mulți dintre noi nu acceptă este că iubirea înseamnă libertate și câteodată dispari din viața unui om tocmai pentru că îl iubești. Nu îl poți forța să stea lângă tine..poate își dă seama de dependența ta de el și tocmai de aceea alege să se retragă. Poate că prezența acelei persoane în viața ta nu este benefică, din contră, te consumă, dar tu, orbită de iubire, nu realizezi acest lucru.


Nu putem face oamenii să ne dorească. Dar putem pleca deoarece drumul nostru nu corespunde cu al lor. Drumul lor este mai bun pentru ei.

Dacă am ales să stau, cu toate că aveam doar motive să plec, a fost pentru că iubeam. Iubeam atât de mult acea persoană încât am acceptat totul doar pentru că nu mă puteam lipsi de prezenț ei.

Dacă am ales să plec, plângând în taină și simțind cum această decizie mă ruinează, am făcut-o pentru că timpul petrecut în viața acelei persoane se scursese. Nu puteam să îi mai aduc nimic luminos în viață.

Oamenii vin și pleacă .La fel și noi, intrăm și ieeșim din viața multor persoane. Fiecare își lasă amprenta asupra existenței noastre, la fel cum și noi ne lăsăm amprenta asupra celor pe care îi iubim. Trebuie să avem grijă să fim o amintire plăcută.

Tu cum iubești?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu