miercuri, 18 iunie 2014

Fericire

Vroiam sa iti spun ca, desi a trecut ceva timp, inca ma gandesc la tine, oricat de ciudat ar parea. Poate nu ti-am zis niciodata, dar ai avut un rol foarte important in viata mea si am tinut foarte mult la tine, desi nu ti-am aratat-o mereu. Tu m-ai facut sa uit de toate problemele, asteptam seara doar ca sa vorbim, tu ai fost cel de care m-am indragostit prima oara cu o intensitate foarte mare. Ai intrat in universul meu bine pus la punct, unde totul era in ordine, totul era la loc si l-ai schimbat.Te-ai integrat perfect. Cu tine in viata mea lucrurile erau complete. Mi-e dor sa ne tachinam reciproc, sa iti trimit mesaje lungi la care tu sa raspunzi greu, dar sa raspunzi. Mi-e dor de tine. Am incercat sa te uit, sa te inlocuiesc cu altcineva, am incercat sa iubesc pe altcineva ca si cum te-as iubi pe tine dar nimeni nu te inlocui si , daca ar fi trebuit sa aleg, tot in ale tale brate m-as fi aruncat, chiar si legata la ochi.
Dar nu mai am dreptul sa ma amestec in viata ta. Nu mai am dreptul sa intervin si sa iti dau lucrurile peste cap. Vreau sa fii fericit. Chiar daca nu sunt eu cea care te face fericit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu