sâmbătă, 22 iunie 2013

FINE

Cea mai mare minciună pe care o spunem, totuşi, cel mai des: SUNT BINE...
Sunt bine...de ce nu aş fi? Ce-i pasă lumii de tristeţea mea? Ce-i pasă lumii că eu simt că nu mai pot respira, că simt că mă prăbuşesc?!
Cine ştie câte ore am plâns, câte ore m-am gândit, câte ore am analizat...?!
Lumea nu stă pe loc din cauza durerii noastre...trebuie să ridici capul sus şi să mergi înainte ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic.

Eşti bine? Ce intrebare stupidă! Răspunsul este deja dat!!!! Cum să spui ce simţi când lumea aşteaptă un ,,DA'' drept răspuns?! 
Am şi eu zile de acestea...zile în care după ore nedormite, după plânsete trebuie să îmi şterg lacrimile şi să fiu ,,fresh''. Dar în loc să mi se adreseze clasica întrebare ,,Eşti bine?'', eu trebuie să răspund la alte întrebări:
-Ce-ai păţit?
- Vrei să-mi spui ceva?....Eşti sigură?
Da, da, da!!!!! 
Şi încep să înnebunesc acea persoană...să îmi deschid sufletul, să mă agit şi să zic: DE CE?!
Ştiu că mă ascultă...şi îmi dă sfaturi....şi e alaturi de mine, se pune în locul meu...
Aceste persoane sunt dovada că Dumnezeu are grijă de noi. Persoane ale căror sfaturi ne pot schimba ziua, săptămâna, viaţa..
Mulţumesc! Sunt bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu