duminică, 1 septembrie 2013

În vise...

O mulţime de oameni...
Copiii care vor să ajungă cât mai repede în parc, care vor ca mama să le cumpere îngheţată...Mame care vor doar să le cumpere nenorocita aia de îngheţată doar pentru a-i face să tacă. 
Adolescenţi care păşesc grăbiţi, cu căştile în urechi. Adolescenţi îndrăgostiţi care râd. 
Adulţi care se grăbesc spre serviciu, adulţi care sunt ocupaţi...
O mulţime de oameni...
O mulţime de oameni printre care încerc să mă strecor, iar ochii mei pe tine caută în zadar.
O mulţime de oameni care mă privesc, mă analizează...dar tot ce vreau eu e să te găsesc pe tine.
O mulţime de oameni care fie îmi vor binele, fie vor să mă rănească. Dar eu nu îi bag în seamă, vreau doar să te văd, ştiind că acest lucru mă va face să mă simt ocrotită.
O lume întreagă...dar puţini oameni adevăraţi.
Dintre toţi, eu pe tine te caut. Te caut disperată...te caut în zadar. Tu nu mai eşţi.
Ţi-ai luat lucrurile şi ai plecat. Ai ales să nu îmi răspunzi la chemări, să nu te uiţi în ochii mei. Ai ales să mă laşi.
De ce???
De ce???
Dintre toţi, eu pe tine te-am vrut. Doar pe tine...
Dintre atâţia ochi, albaştri, verzi, negri, trişti, veseli, penali, ai mei i-au ales pe ai tăi, acei ochi care m-au chemat..acei ochi misterioşi...acei ochi...
Dintre atâţia oameni, pe tine te-am vrut...
Dintre atâţia oameni, pe tine te-am iubit. Am ales să mă pus pe locul 2...doar pentru tine...
Dintre atâţia oameni care trec pe lângă tine, eu pe tine te aştept.
Pe tine aştept să te văd...să vii de Nicăieri, să mă iei de mână, timid, să mă îmbrăţişezi şi eu să încep să plâng. Iar când mă vei întreba de ce plâng, eu te voi minţi, îţi voi spune că plâng de fericire...eu însă voi plânge de neputinţă, ştiind că tu nu-mi aparţii...
Dintre toţi, pe tine te aştept...
Şi te întâlnesc...noaptea, în vise...căci doar acolo te pot avea, doar acolo te găsesc doar pe tine şi doar acolo tu mă găseşti pe mine.
În vise..doar acolo te întâlnesc pentru că ai plecat. Nu ai luptat. Nu ai vrut...sau poate nu ai putut.
Aşa că îmi iau rămas bun...e timpul să plec, e timpul să iert..E timpul să trec peste...
Dintr-o mulţime de oameni, voi găsi alţi ochi pe care îi voi căuta, voi găsi alt suflet de care mă agăţ...chiar dacă ai tăi vor rămâne cei mai frumoşi.
Adio, iubirea mea!
Ne vom revedea...în vise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu