joi, 8 august 2013

Dulciuri

Vezi...? E noapte! Și suntem numai noi doi...Papion! Iar zâmbetul tău seducător de obraznic...îmi dă ''fiori''! Mmmm...iubesc mirosul tău de tămâie! Unde ai fost atâta timp? Nopțile au fost ''goale'' fără dulceața atingerilor tale . Și...mă bucur că ai revenit! Și...abia aștept să mă arunc în apele tale tulburi!
Nu privi înapoi...sărută-mă și savurează-mi parfumul de mentă. Hai să ne iubim într-un mod scandalos. Doar știi că-mi place să mă otrăvești! Tu...ești dreptul meu! Și...promit...de data asta fără mănuși!
Ha ha ha...Dezbracă-te și treci în așternuturile negre care au plâns după tine. Nu...nu te grăbi! Nu mai vreau ''crime inocente''. Vreau perversitate ''insiropată'' cu senzualitate și ''ornată'' cu rafinament! Potolește-mi setea  de tine cu săruturi în exces! Decojește-mă de învelișul inhibițiilor! Lasă-mă să ''gust'' din fructul tău interzis. Nu mă amăgi doar cu bucățele de măr caramelizat. Privește-mi albul trupului precum laptele și ajută-mă să ajung la ''orgasmul'' ciocolatei negre. Cuprinde-mă în crema dulce a brațelor tale. Atinge-ți buzele de culoarea zmeurei cu fiecare bucățică din mine pentru a simți gustul dulce-acrișor al marțipanului. Ușor,ușor...ajută-mă să ajung la pișcotul ''glauzat'' cu șampanie al iubirii noastre.
Așa,Papion...''toarnă'' peste noi...cafeaua amintirii noastre! Aaaa...nu uita un pic de  esență de vanilie a răutății tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu