joi, 8 august 2013

Stropi de parfum


Departe suntem unul de celălalt. De ce ? De ce ? De ce ? Mă chinui și nu înțeleg de ce caut în continuare urma pașilor tăi care s-au pierdut în noapte...
Știi că fiecare clipă din viața mea îți este dedicată? De ce nu mi-ai spus că sub privirea enigmatică a ochilor tăi...se află un suflet ''parfumat'' de regrete ? Știi că ești singurul care m-ar ''aprinde''...atunci când lumina s-ar ''stinge''? Știi că oamenii...nu vor ca eu să te iubesc? Dar lor nu le pasă că Dumnezeu te-a trimis în calea mea! Ei nu știu...că datorită ție am cunoscut necunoscutul din mine. Ei nu știu...că fiecare clipă pe care o sacrifici pentru mine...o voi purta în urma mea ca un păcat nemărturisit. Nu! Pentru ei aceste rânduri sunt vorbe goale...!

Vei lua amintirea mea în anii încă netrăiți ? Știi că aud ecoul vocii tale în fiecare cântec pe care îl ascult? Știi că fiecare zi din viața mea este ca o scrisoare pe care nu vei apuca să o citești  niciodată?
Știi că Dumnezeu îmi numără lacrimile care curg pentru tine? Știi că suntem făcuți unul pentru altul într-un mod inexistent?
Eu știu că tu mă vei ''aștepta'' mereu ''acolo'' unde cresc trandafirii sălbatici. Nicăieri.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu