vineri, 26 iulie 2013

Dincolo de timp

Pentru prima dată în ultimii ani...am nevoie de lume. Pentru prima dată....mă plimb pe străzi în toiul nopții. Pentru prima dată...iubesc luminile orașului și mulțimea de oameni care îl fac ''viu''.
Și...pentru a nu știu câta oară...mi-e dor de tine.

Nu...tu nu știi...
Nu știi că am rămas cu un  ''nimic'' în urma ta....
Nu știi că  undeva...în adâncul sufletului meu...te voi aștepta mereu...
Nici macăr eu nu voi știi...


Chiar dacă mi-ai spus că oricând vei fi acolo pentru mine...eu...eu știu că te-am pierdut pentru totdeauna...
Chiar dacă vor trece anii...tot pe urma pașilor tăi voi merge...puțin îmi pasă dacă inconștient sau nu...
Oare amintirea mea mai este vie pentru tine?
Mi-ai promis că nu ma vei uita niciodată...oare chiar așa va fi?
Oare mă vei recunoaște pe stradă...peste ani...sau voi fi doar o străină?
Se va pierde amintirea noastră în vânt? Oare tu mă protejezi din umbră? De ce nu-mi spui?
Poate nu ai plâns pentru mine...sper doar ca eu să fi fost doar una dintre lacrimi...
Doamne,va regreta într-o zi...că a plecat din viața mea? De ce? De ce tu...singura persoană căruia i-aș fi spus cele mai vechi secrete ale mele...nu te vei întoarce...nici macăr de dorul meu???
Mereu te voi aștepta acolo unde cresc trandafirii sălbatici...
Caută-mă în tine însuți...și îmi vei ști toate secretele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu