miercuri, 5 iunie 2013

Capitolul I



Tacerea noptii a fost intrerupta de sunete provenite, probabil, de la tocurile unor pantofi. Intr-adevar, o silueta feminina inainta pe strazile intortocheate ,umbrite de cladirile vechi si scorojite ale micului oras. Pasea ferm, intr-o pereche de pantofi negri, fluturand paltonul si lasand in urma un parfum de lavanda. Coti de cateva ori pe strazile inguste si se opri in dreptul unei case ce nu era menita sa atraga atentia trecatorilor.Firava creatura ocoli cladirea si ajunse in dreptul unor tufisuri de hortensii ce ascundeau o usa mica. O deschise si cobora pe scarile ce dadeau intr-o camera vag luminata...
Contrar aspectului exterior al casei, camera era bine amenajata si in aer se simtea un miros de cafea ce gadila simtul olfactiv al prezentei feminine.
- Ai intarziat, Agent Dantela Neagra! Pe unde ai umblat si de asta data? intreba una dintre cele trei siluete prezente in incapere.
- De ce ne-am adunat aici? intreba singura prezenta masculina din incapere, care se apropie si ii oferi o ceasca de cafea.
- La fel de nerabdator ca intotdeauna, Mister K! spuse Dantela Nagra, asezandu-se in capul mesei ce se afla in incapere. Dragii mei, ne-am adunat azi aici...
- Gata, gata, termin-o cu dulcegariile! Treci la subiect! suna vocea plina de neastampar al Agentului Ceanura.
- Bine! Gata! V-am adunat ca sa va anunt ca am de gand sa public anumite informatii...
- Despre?
- Despre asta! spuse Dantela Neagra, aruncand un stick pe masa.
- Dar acesta este...
- Da! Asa este...
- Esti sigura ca vrei sa faci asta?
- Da, Agent Animal Print...va afla toata lumea cum sunt EI cu adevarat. Inca ceva....cine vrea sa mi se alature sa ramana, cine nu, sa plece acum!
Liniste...
Dar nu dura prea mult:
- Glumesti?!
- Cum sa ratam asa ceva?! Adu popcorn!
- Chelneeer!!!
- Eu nu sunt chelner!
- Terminati cu gluma! Vom incepe din acest moment, dar cu o singura conditie...lasati-i pe altii sa moara! zambi luciferic Dantela Neagra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu