luni, 10 iunie 2013

Secolul acesta se poartă ''Nebunia''




''Everybody's talking all this stuff about me 
Why don't they just let me live (Tell me why) 
I don't need permission 
Make my own decisions (oh)
That's my prerogative (It's my prerogative)...'' 



         Toți cunoaștem versurile acestei melodii...:>:>...sunt atât de delicioase...mai ales pentru cei ca mine...pentru cei care ''nu au leac''.
Cu ani în urmă ...când era difuzat videoclipul la TV...schimbam canalul pentru că nu-mi plăcea să o văd pe cântăreață cum sare cu mașina în piscină sau cum își arată lenjeria intimă(din dantelă neagră). Astăzi...gestul ei ''nebunesc'' de a sări cu mașina în apă..l-aș face și eu.
Daaa...și nu numai asta.Cine mă cunoaște știe ce înseamnă la mine ''nebunie''.Cel mai bine cunoaște ...(după cum spunea ''un mare filozof'')...''Jumătatea mea'' și Șobolanul.

Așa..una din regulile șahului suna în acest sens:'' Nebunul merge numai în diagonală!''...iar unii merg tare bine...de nu se ridică mai nimeni la standartele lor...și credeți-mă ...sunt tare mândră să afirm faptul că sunt ''nebună'' în ochii multora.
Nu știu cât de complexă este filozofia mea de viață...dar mi-a ''pictat'' foarte frumos caracterul ...astfel  încât să stârnească mai mereu...priviri din alea ''încrucișate'',șoșoteli,râsete din alea ''intenționate'',boturi din alea ''acre''a la Piți...și expresii gen'' Asta ce a vrut să spună???''
Doamne...când îmi amintesc faptul că acum 2-3 ani în urmă mă ofticam pentru faptul că nu pricepeau EI ce vreau să spun...sau cum țipam (cu o frecvență destul de mare) în stânga și în dreapta : Tu nu mă înțelegi...!!! Acum toate sunt fum și scrum...iar eu  mă ''răsfăț''  într-un mod răutăcios..văzându-i pe alții cum ''tânjesc'' după'' filozofia'' mea...și cum dramul de rebeliune și ''nebunie'' mă diferențează de niște umbre ale unui pământ rătăcitor.
Nu mă interesează de alții...așa cum pe alții nu-i interesează de mine ...sau cum totuși unii nu pot pune seara capul pe pernă din cauza mea. E vina lor că nu se pot acomoda cu existența mea...eu nu le-am făcut niciun rău...pe unii îi iert...pe alții îi ignor... in fine...dar din lumea ideilor nu cobor...NU pentru CHIPURI DE LUT...care nu mă pot ''iubi'' pentru faptul că lupt pentru adevăr...și că toată viața mea voi căuta Absolutul.Sincer,unul dintre principiile pe care mă bazez în viață sună cam așa:Să se facă dreptate,chiar de ar fi să piară lumea!!
Cel cu Cămașa Neagră m-a întrebat odată:''Tu ești nebuna la cap???''...Nooo....Nebunii sunt cei mai buni oameni...
Dintre poveștiile copilăriei mele...cea în care mă regăsesc cel mai bine este :Alice din Țara Minunilor!...:D:D...Pentru simplu fapt...că pentru mine...ar fi normal să alerg după un iepure vorbitor...sau să trec într-o altă lume prin intermediul rădăcinii unui copac,să am o pisică mare și albastră...și...Pălărierul Nebun...să fie prietenul meu.
În fine...gata cu poveștile..afară tună și fulgeră ...și mi s-a epuizat stocul de cuvinte...și mă duc să beau un ceai roșu african cu aromă de vanilie și frișcă...și mă duc la somn!     Așa că...bucurați-vă de nebunie,dragii mei! Noapte bună și nebuneală plăcută!                                                      
P.S. Vă iubesc...''pe unii dintre voi''!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu