luni, 22 iulie 2013

Masquerade Ball

''Un secret pe care-l păstrăm este ca un păcat pe care nu-l mărturisim nimănui: germinează, se alterează în noi și nu se poate hrăni decât cu alte secrete.'' - Juan Manuel de Prada

La balul mascat...fiecare ''persoană potrivită'' are câte un ''loc potrivit'' si ''prieteni potriviți''!
Și...fiecare are în posesia sa câte o ''casetă de bijuterii''!
Iar...acele ''bijuterii prețioase''...nu sunt decât niște...secrete delicioase!
Și...numai Gardienii(Nebunii,printre care si eu)...știau că la miezul nopții...se va deschide Cutia Pandorei!

Hmmm...ce frumos se profilau siluetele pe ringul de dans...mai ales femeile! Ființe contradictorii și duale,jonglând  mereu între rolul de sfântă și cel de păcătoasă!
Ființe perfecte,mișcări perfecte,zâmbete perfecte...și suflete bolnave de minciuni! Transcendenţă. Deși aveau totul sub control...nu îndrăzneau să se dezlănțuie...!  O singură mutare greșită...o PROFEȚIE ÎNDEPLINITĂ!

Fiecare ''persoană potrivită''...avea nevoie de o altă poveste...! Oare știau măștile din sală că își puteau salva sufletul prin intermediul unei poțiuni vrăjitorești?? Știau că legenda era adevărată? NU! Eu eram singurul Gardian care avea acces la Grădina cu Trandafiri din spatele castelului! Și tot eu...știam de Copacul din fundul Grădinii! Copacul Binelui și al Răului...în care ''exista'' ferecat de vrăji străvechi...Simbolul Păcatului Originar! Mărul!

Ohh...ce plăcere vinovată să-i văd atât de hipnotizați  de secretele care le otrăveau sufletul! Cum jurau că  vor păstra secretele celorlalți ca pe o comoară pierdută!! Ha..ha..ha!
Măștile nu știau că Zeii nu-i vedeau cu ochi buni...și că două persoane pot păstra un secret doar dacă una dintre ele este moartă!Dar...se vor întâlni curând cu eterna moarte!EU...îi voi îndrepta către EA...către acel punct cardinal inexistent pe harta lumii!!

Acum,dragii mei....dați-mi voie să mă retrag! Curând orologiul va bate miezul nopții...și păcatele străvechi vor arunca umbre lungi...
Shhhh....încă nu ați aflat toate secretele! Ghiciți...cine va fi la capătul liniei??
Mai devreme sau mai târziu...va răsuna din neantul eternității ecoul unui suflet nevinovat:''Ai jurat că n-o să spui niciodată...''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu