marți, 2 iulie 2013

Vei fi acolo...?

''Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce. Într-o bună zi, se vor întâlni. ''- Claude Gallay

Dragul meu...în dimineața asta vreau să bem o cafea împreună...Și...ce s-a întâmplat cu tine...e adevărat totul...? S-a terminat...?
Te rog...nu pleca...rămâi cu mine...Mi-a fost dor de ochii tăi...mi-a fost dor de tine...și îmi va fi mereu...mereu...Mă asculți,iubirea mea?
Iartă-mă...pentru că nu am știut că existența ta e unică. Nu am știut să te prețuiesc și nici cum să te iubesc...Dă-mi încă  o dată șansa...acum vreau să-ți arăt  ce este în inima mea...Atinge-o...simți?...bate numai pentru tine...pentru totdeauna...

Dragostea mea, te implor...ajută-mă...am nevoie ca tu să fii aici...Dezbracă-te...cuprinde-mă în brațe...ajută-mă să uit de timp...pentru o suflare...îndreaptă-mă...acolo unde te îndeamnă inima...
Poate că în urma ta...voi redescoperi...urma pașilor mei...Poate că locul meu nu este lângă tine...ci în umbra ta...Tu...atingerile tale...m-au învățat că nu există vreun vis interzis...Dezleagă-mă...de aceea vrajă... de a aștepta mereu imposibilul...învață-mă să caut mereu inaccesibilul...Dă-mi puterea...de a trăi prezentul...fără a mă uita în urmă...
Atât de mult...aș vrea să te cuprind în brațe...când adorm...numai tu...ai putea să mă ascunzi de tăcerea nopții...numai tu...ai putea să mă aduci la viață...cu fiecare șoaptă dulce...
Spune-mi...cum să-mi îmbrac sufletul...ca să pot rezista regretului...la lumina zilei...
Mai sărută-mă pentru ultima oară...și...arată-mi cum să trăiesc fără tine...!
Mulțumesc,dragostea mea ...că mi-ai arătat cum să iubesc trandafirii...cum să mă iubesc pe mine...
Poate am fost născută pentru a face oamenii fericiți...dar nu să te fac fericit și pe tine...iubirea mea te-ar distruge...
Destinul meu...vrea ca tu să pleci fără să-ți întorci privirea pentru a-ti lua rămas bun...dar marea mea speranță este ca drumurile noastre, oricât ar fi de lungi și de întortocheate, să se mai întâlnească vreodată...
Iubitul meu, pentru un moment ca acesta...unii oameni...așteaptă o viață întreagă...!
Poate că...într-o zi...vom privi la același orizont...din diferite colțuri ale lumii...!
                                                                                 

''Aveam nevoie amândoi de uitare, de un popas înainte de a merge mai departe cu bagajele noastre de neant. (...) Două ființe în derută care se sprijină în singurătatea lor.'' - Romain Gary

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu